Právě probíhá Black Friday. Slevy až 22% na veškeré chytré hodinky a sluchátka!

Obchodní podmínky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY pro e-shop Madvell.cz

Tyto všeobecné obchodní podmínky (“Podmínky”) společnosti Promotion Deals s.r.o., se sídlem Dobronická 1257, Praha 4, 148 00, IČO 094 034 780, zapsané v obchodním rejstříku pod sp. zn. C 335830, vedeném u Městského soudu v Praze, e-mail info@madvell.cz, telefonní číslo +420 739 039 368, adresa provozovny Dobronická 1257, Praha 4, 14800 („My” nebo „Prodávající”) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů („Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti Vás, jakožto kupujících, a Nás, jakožto prodávajících, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy („Smlouva“) uzavřené prostřednictvím E-shopu na webových stránkách www.madvell.cz („E-shop“).

 Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů, která naleznete zde https://www.madvell.cz/podminky-ochrany-osobnich-udaju/

Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce a Smlouva se uzavírá pouze v českém jazyce. Znění Podmínek můžeme jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek.

Jak jistě víte, tak komunikujeme primárně na dálku. Proto i pro naši Smlouvu platí, že jsou použity prostředky komunikace na dálku, které umožňují, abychom se spolu dohodli bez současné fyzické přítomnosti Nás a Vás, a Smlouva je tak uzavřena distančním způsobem v prostředí E-shopu.

Pokud některá část Podmínek odporuje tomu, co jsme si společně schválili v rámci procesu Vašeho nákupu na Našem E-shopu, bude mít tato konkrétní dohoda před Podmínkami přednost.

  1. NĚKTERÉ DEFINICE
    • Cena je finanční částka, kterou budete hradit za Zboží;
    • Cena za dopravu je finanční částka, kterou budete hradit za doručení Zboží, a to včetně ceny za jeho zabalení;
    • Celková cena je součet Ceny a Ceny za dopravu;
    • DPH je daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů;
    • Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na Celkovou cenu;
    • Objednávka je Váš závazný návrh na uzavření Smlouvy o koupi Zboží s Námi;
    • Uživatelský účet je účet zřízený na základě Vámi sdělených údajů, jež umožňuje uchování zadaných údajů a uchovávání historie objednaného Zboží a uzavřených Smluv;
    • Vy jste osoba nakupující na Našem E-shopu, právními předpisy označovaná jako kupující;
    • Zboží je vše, co můžete nakoupit na E-shopu.
  2. Obecná ustanovení a poučení
    • Koupě Zboží je možná jen přes E-shop.
    • Při nákupu Zboží je Vaše povinnost poskytnout Nám všechny informace správně a pravdivě. Informace, které jste Nám poskytli v Objednávce nebo při komunikaci s námi budeme tedy považovat za správné a pravdivé.
    • Na našem E-shopu také poskytujeme přístup k hodnocení Zboží provedenému jinými spotřebiteli. Autenticitu takových recenzí zajišťujeme a kontrolujeme tím, že propojujeme hodnocení s konkrétními objednávkami, tudíž v interním systému u každého hodnocení vidíme i propojené ID objednávky, a tak jsme schopni ověřit a prokázat, že recenze pochází od reálného spotřebitele
  3. UZAVŘENÍ SMLOUVY
    • Veškerá prezentace Zboží na E-shopu je pouze informativního charakteru a nejsme povinni s Vámi ohledně tohoto Zboží uzavřít Smlouvu.
    • Při uzavírání Smlouvy souhlasíte s použitím komunikačních prostředků na dálku, přičemž náklady na použití komunikačních prostředků na dálku hradíte Vy. Tyto náklady se však nijak neliší od základní sazby, kterou hradíte za používání těchto prostředků (tedy zejména za přístup k internetu), žádné další náklady účtované Námi tedy nad rámec Celkové ceny nemusíte očekávat. Odesláním Objednávky a potvrzením Podmínek souhlasíte s tím, že prostředky komunikace na dálku využíváme.
    • K tomu, abychom mohli Smlouvu uzavřít, je třeba, abyste na E-shopu vytvořili Objednávku a odeslali Nám ji. V Objednávce musí být uvedeny alespoň následující údaje:
      1. Informace o nakupovaném Zboží (na E-shopu označujete Zboží, o jehož nákup máte zájem, tlačítkem „Do košíku“);
      2. Informace o Ceně, Ceně za dopravu, způsobu platby Celkové ceny a požadovaném způsobu doručení Zboží; tyto informace budou zadány v rámci tvorby Objednávky v rámci uživatelského prostředí E-shopu, přičemž informace o Ceně, Ceně za dopravu a Celkové ceně budou uvedeny automaticky na základě Vámi zvolného Zboží, způsobu jeho doručení a platby;
      3. Své identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, abychom mohli doručit Zboží, zejména tedy jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu.
    • V průběhu tvorby Objednávky můžete až do doby jejího dokončení údaje měnit a kontrolovat. Po provedení kontroly prostřednictvím stisku tlačítka „Objednat s povinností platby“ Objednávku dokončíte. Stiskem tlačítka také odsouhlasíte tyto Podmínkami, že jste si je přečetli a že se zavazujete jimi řídit Po stisku tlačítka „Objednat s povinností platby“ budou všechny vyplněné informace odeslány přímo Nám.
    • Vaši Objednávku Vám v co nejkratší době poté, kdy Nám bude doručena, potvrdíme zprávou odeslanou na Vaši e-mailovou adresu zadanou v Objednávce. Součástí potvrzení bude shrnutí Objednávky a tyto Podmínky formou přílohy e-mailové zprávy. Podmínky ve znění účinném ke dni Objednávky, tj. ve znění přiloženém jako příloha potvrzující e-mailové zprávy, tvoří nedílnou součást Smlouvy. Potvrzením Objednávky dochází k uzavření Smlouvy mezi Námi a Vámi.
    • Mohou nastat i případy, kdy Vám nebudeme moci Objednávku potvrdit. Jedná se zejména o situace, kdy Zboží není dostupné nebo případy, kdy objednáte větší počet kusů Zboží, než kolik je z naší strany umožněno. Informaci o maximálním počtu Zboží Vám však vždy v rámci E-shopu předem poskytneme a neměla by pro Vás být tedy překvapivá. V případě, že nastane jakýkoli důvod, pro který nemůžeme Objednávku potvrdit, budeme Vás kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte.
    • V případě, že v rámci E-shopu nebo v Objednávce bude uvedena zjevně chybná Cena, nejsme povinni Vám Zboží za tuto Cenu dodat ani v případě, kdy jste obdrželi potvrzení Objednávky, a tedy došlo k uzavření Smlouvy. V takové situaci Vás budeme bezodkladně kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření nové Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Nová Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte. Za zjevnou chybu v Ceně se považuje například situace, kdy Cena neodpovídá obvyklé ceně u jiných prodejců nebo chybí či přebývá cifra.
    • V případě, kdy dojde k uzavření Smlouvy, Vám vzniká závazek k zaplacení Celkové ceny.
    • V případě, že máte zřízen Uživatelský účet, můžete učinit Objednávku jeho prostřednictvím. I v takovém případě máte ale povinnost zkontrolovat správnost, pravdivost a úplnost předvyplněných údajů. Způsob tvorby Objednávky je však totožný, jako v případě kupujícího bez Uživatelského účtu, výhodou však je, že není třeba opakovaně vyplňovat Vaše identifikační údaje.
    • V některých případech umožňujeme na nákup Zboží využít slevu. Pro poskytnutí slevy je třeba, abyste v rámci návrhu Objednávky vyplnili údaje o této slevě do předem určeného pole. Pokud tak učiníte, bude Vám Zboží poskytnuto se slevou. V jedné Objednávce lze uplatnit pouze jednu slevu.
    • Na E-shopu také nabízíme ke koupi dárkové poukazy, jejichž podmínky použití jsou vždy uvedené na E-shopu u daného poukazu. Není-li uvedeno u poukazu jinak, nebo nesjednáme-li si jiné podmínky, platí, že je poukaz přenositelný (může jej využít jiná osoba než vy), lze využít na celý sortiment Zboží, nelze jej směnit za peníze a lze jej použít pouze jednorázově (nelze jej rozložit na více nákupů a v případě, že je použit na nákup Zboží, jehož cena je nižší než hodnota poukazu, zbývající částka propadá). Poukaz lze uplatnit na E-shopu v rámci objednávkového procesu a formuláře, tedy před uzavřením Smlouvy. Od Smlouvy lze odstoupit za podmínek v článku 2.
  4. Uživatelský účet
    • Na základě Vaší registrace v rámci E-shopu můžete přistupovat do svého Uživatelského účtu.
    • Při registraci Uživatelského účtu je Vaše povinnost uvést správně a pravdivě všechny zadávané údaje a v případě změny je aktualizovat.
    • Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Ohledně těchto přístupových údajů je Vaší povinností zachovávat mlčenlivost a nikomu tyto údaje neposkytovat. V případě, že dojde k jejich zneužití, neneseme za to žádnou odpovědnost.
    • Uživatelský účet je osobní, a nejste tedy oprávněni umožnit jeho využívání třetím osobám.
    • Váš Uživatelský účet můžeme zrušit, a to zejména v případě, když jej více, než 24 měsíců nevyužíváte, či v případě, kdy porušíte své povinnosti dle Smlouvy či Podmínek. V takovém případě Vám dáme předem vědět.
    • Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.
  5. CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA
    • Cena je vždy uvedena v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a samozřejmě ve Smlouvě. V případě rozporu mezi Cenou uvedenou u Zboží v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky se uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, která bude vždy totožná s cenou ve Smlouvě. V rámci návrhu Objednávky je též uvedena Cena za dopravu, případně podmínky, kdy je doprava zdarma.
    • Celková cena je uvedena včetně DPH včetně veškerých daní poplatků stanovených zákonem, a dalších poplatků. Celková cena je platná v okamžiku Objednávky Zboží.
    • Platbu Celkové ceny po Vás budeme požadovat po uzavření Smlouvy a před předáním Zboží. Úhradu Celkové ceny můžete provést
      1. Bankovním převodem. Informace pro provedení platby Vám zašleme v rámci potvrzení Objednávky. V případě platby bankovním převodem je Celková cena splatná do 9 dnů od uzavření Smlouvy.
      2. Kartou online. V takovém případě probíhá platba přes platební bránu Shoptet Pay, přičemž platba se řídí podmínkami této platební brány, které jsou dostupné na adrese: https://www.shoptetpay.com/cs/vseobecne-obchodni-podminky-shoptet-pay/. V případě platby kartou online je Celková cena splatná do 9 dnů od uzavření Smlouvy.
      3. Službou Google Pay. V takovém případě probíhá platba přes Shoptet Pay a platba se řídí podmínkami této služby, které najdete na: https://www.shoptetpay.com/cs/
      4. Službou Skip Pay. V takovém případě můžete využít odloženou platbu, kterou poskytuje společnost Skip Pay s.r.o., podmínky této služby najdete na: https://skippay.cz/platba-skip-pay/
      5. Dobírkou. V takovém případě dojde k platbě při doručení Zboží oproti předání Zboží. V případě platby dobírkou je Celková cena splatná při převzetí Zboží.
    • Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení Celkové ceny a bude zaslána na Vaši e-mailovou adresu. Faktura bude také dostupná v Uživatelském úču, pokud jste si ho zřídili.
    • Vlastnické právo ke Zboží na Vás přechází až poté, co zaplatíte Celkovou cenu a Zboží převezmete. V případě platby bankovním převodem je Celková cena zaplacena připsáním na Náš účet, v ostatních případech je zaplacena v okamžiku provedení platby.
    • Pokud jste podnikatel, máme v případě vašeho prodlení s jakoukoliv platbou nebo její částí právo po vás požadovat uhrazení smluvní pokuty ve výši 0,1 % denně z dlužné částky, a to až do dne zaplacení včetně. Smluvní pokuta je splatná do 15 dní ode dne obdržení výzvy k jejímu zaplacení a nevylučuje nárok na náhradu škody.
  6. DORUČENÍ ZBOŽÍ, PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY NA VĚCI
    • Zboží Vám bude doručeno způsobem dle Vaší volby, pokud je uvedeno, přičemž můžete vybírat z následujících možností:
      1. Osobní odběr na výdejních místech společnosti Zásilkovna a GLS ParcelShop
      2. Doručení prostřednictvím dopravních společností GLS a DPD;
    • Pokud je na E-shopu uvedeno, že je Zboží skladem, doručíme Vám ho nejpozději do 5 pracovních dnů ode dne uzavření Smlouvy, pokud se nedohodneme jinak. V ostatních případech zboží doručíme co nejdříve, nejpozději do 30 dnů od uzavření Smlouvy, pokud se nedohodneme na delší dodací lhůtě.
    • V případě, že Vám nebudeme schopni Zboží dodat v 30denní doručovací lhůtě nebo v jiném dohodnutém termínu, a to z jakéhokoli důvodu, jsme My i Vy oprávněni od Smlouvy odstoupit. Toto právo na odstoupení od Smlouvy máte za těchto podmínek pouze pokud jste spotřebitel.
    • Zboží je možné doručit v rámci České republiky a Slovenské republiky.
    • Doba doručení Zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu doručení a platby. Doba uvedená na E-shopu je pouze orientační a může se lišit od skutečné doby dodání
    • V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), jsme oprávněni prodloužit termín dodání zboží o dobu trvání vyšší moci, přičemž vám neodpovídáme za případnou vzniklou škodu z důvodu pozdního dodání zboží
    • Po převzetí Zboží od dopravce doporučujeme zkontrolovat neporušenost obalu Zboží a v případě jakýchkoli závad tuto skutečnost neprodleně oznámit dopravci a Nám. V případě, že došlo k závadě na obalu, která svědčí o neoprávněné manipulaci a vstupu do zásilky, není Vaší povinností Zboží od dopravce převzít, případně jej převzít a sepsat s přepravcem protokol o doručení zásilky s výhradou. Pokud jste podnikatelé, máte povinnost zásilku zkontrolovat a případné poškození nám nahlásit do 5 pracovních dní.
    • V případě, kdy porušíte svoji povinnost převzít Zboží, nemá to za následek porušení Naší povinnosti Vám Zboží doručit. Zároveň to, že Zboží nepřevezmete, není odstoupením od Smlouvy z Vaší strany. Nám ale v takovém případě vzniká právo od Smlouvy odstoupit z důvodu Vašeho podstatného porušení Smlouvy. Pokud se rozhodneme odstoupit od Smlouvy, je odstoupení účinné v den, kdy Vám toto odstoupení doručíme. Odstoupení od Smlouvy nemá vliv na nárok na uhrazení Ceny za dopravu, náhradu za náklady při vrácení a uskladnění Zboží, případně na nárok na náhradu škody, pokud vznikla. Jsme také oprávněni požadovat poplatek za uskladnění ve výšiKč za každý den uskladnění.
    • Pokud je z důvodů vzniklých na Vaší straně Zboží doručováno opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo ve Smlouvě dohodnuto, je Vaší povinností nahradit Nám náklady s tímto opakovaným doručením spojené. Platební údaje pro zaplacení těchto nákladů Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě a jsou splatné 7 dnů od doručení e-mailu.
    • V případě, kdy opakovaně porušíte svoji povinnost převzít Zboží a nám tak vzniknou opakované náklady na přepravu, můžeme v případě nové smlouvy (objednávky), u které je zvolen způsob zaplacení dobírkou, požadovat úhradu předem a to buď bankovním převodem nebo platbou online.
    • Nebezpeční škody na Zboží na Vás přechází v okamžiku, kdy ho převezmete. V případě, kdy Zboží nepřevezmete, na Vás nebezpečí škody na Zboží přechází v okamžiku, kdy jste měli možnost ho převzít, ale z důvodů na Vaší straně k převzetí nedošlo. Přechod nebezpečí škody na Zboží pro Vás znamená, že od tohoto okamžiku nesete veškeré důsledky spojené se ztrátou, zničením, poškozením či jakýmkoli znehodnocením Zboží.
    • V případě, že Zboží nebylo v E-shopu uvedeno jako skladem a byla uvedena orientační doba dostupnosti Vás budeme vždy informovat v případě:
      1. mimořádného výpadku výroby Zboží, přičemž Vám vždy sdělíme novou očekávanou dobu dostupnosti nebo informace o tom, že nebude možné Zboží dodat;
      2. prodlení s dodáním Zboží od Našeho dodavatele, přičemž Vám vždy sdělíme novou očekávanou dobu dodání.
    • Jsme také oprávněni od Smlouvy odstoupit kdykoliv před tím, než vám dodáme Zboží, pokud existují objektivní důvody, proč není možné Zboží dodat (zejména důvody na straně třetích osob nebo důvody spočívající v povaze Zboží). Můžeme také od Smlouvy odstoupit, pokud je zjevné, že jste uvedli v Objednávce záměrně nesprávné informace. V případě, že nakupujete Zboží v rámci své podnikatelské činnosti, tedy jako podnikatel, jsme oprávněni od Smlouvy odstoupit kdykoli do okamžiku dodání Zboží, a to i bez udání důvodu. V takovém případě vás neprodleně informujeme e-mailem, a vrátíme vám do 14 dnů všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které jsem od vás přijali, a to stejným způsobem, případně způsobem, který si sjednáme.
  7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
    • Odpovídáme za to, že v době převzetí Zboží nemá vady, zejména pak, že Zboží:
      1. odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;
      2. je vhodné k účelu, pro který ho požadujete a s nímž souhlasíme;
      3. je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci, pokud je třeba;
      4. je vhodné k účelu, k němuž se Zboží tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, pokud takové technické normy nejsou;
      5. množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem Zboží téhož druhu, které můžete rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná Námi nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením;
      6. je dodáno s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které můžete rozumně očekávat; a
      7. odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které Vám byly poskytnuty před uzavřením Smlouvy.
    • Za body d) až g) předchozího článku neodpovídáme v případě, že jsme Vás před uzavřením Smlouvy zvlášť upozornili, že se některá vlastnost Zboží liší a Vy jste s tím při uzavírání Smlouvy výslovně souhlasili.
    • Pokud je Zboží vybaveno softwarem, odpovídáme i za funkčnost tohoto softwaru.
    • Odpovídáme i za vadu způsobenou nesprávnou montáží nebo instalací, kterou jsme podle Smlouvy provedli My nebo někdo jiný na naši odpovědnost.
    • Pokud jste podnikatel, odpovídáme pouze za to, že Zboží odevzdáme Vám nebo přepravci v ujednaném množství, jakosti a provedení.
    • Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až § 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b Občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
    • V případě, že bude mít Zboží vadu, tedy zejména pokud nebude splněna některá z podmínek dle čl. 1, můžete Nám takovou vadu oznámit a uplatnit práva z vadného plnění (tedy Zboží reklamovat) zasláním e-mailu či dopisu na Naši adresu. Zboží dodejte kompletní, tedy tak, jak jste jej od Nás obdrželi. Pro reklamaci můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z Naší strany, který tvoří přílohu č. 1 Podmínek. V uplatnění práva z vadného plnění je třeba zvolit, jak chcete vadu vyřešit, přičemž tuto volbu nemůžete následně bez Našeho souhlasu změnit. Reklamaci vyřídíme v souladu s Vámi uplatněným právem z vadného plnění.
    • Pokud je k opravě určený Námi nebo výrobcem někdo jiný (např. servis), kdo je k dispozici v Našem okolí nebo v místě, které je Vám bližší, můžete vytknout vadu tomu, kdo je určen k provedení opravy.
    • Má-li Zboží vadu, máte následující práva:
      1. na odstranění vady dodáním nového Zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části Zboží; nebo
      2. na odstranění vady opravou Zboží,

ledaže by byl zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým způsobem nepřiměřeně nákladný, což se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro Vás.

  • Jsme oprávněni odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady.
  • Dále máte právo na:
    1. přiměřenou slevu z Ceny; nebo
    2. odstoupení od Smlouvy,

jestliže:

  1. odmítneme vadu odstranit nebo ji neodstraníme v přiměřené době po jejím vytknutí tak, abychom vám tím nezpůsobili značné obtíže;
  2. se vada projeví opakovaně (to znamená 3x a vícekrát),
  3. je vada podstatným porušením Smlouvy; nebo
  4. je z našeho prohlášení nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Vás.
  • Právo na odstoupení od Smlouvy nenáleží v případě, je-li vada Zboží nevýznamná.
  • V případě, že jste si vadu na Zboží způsobili sami, práva z vadného plnění Vám nenáleží.
  • Vadou Zboží není opotřebení Zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u použitého Zboží opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání. Pokud si od Nás kupujete použitou věc, můžete u Nás uplatnit práva z vadného plnění pouze do jednoho roku od převzetí takového Zboží.
  • Při uplatnění reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení, ve kterém bude uvedeno:
    1. datum, kdy jste reklamaci uplatnili;
    2. co je obsahem reklamace;
    3. jaký způsob vyřízení reklamace požadujete;
    4. Vaše kontaktní údaje pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.
  • Nedohodneme-li se na delší lhůtě, do 30 dnů od obdržení reklamace odstraníme vady a poskytneme Vám informaci o vyřízení reklamace na uvedené kontaktní údaje. Pokud tato lhůta marně uplyne, můžete odstoupit od Smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.
  • O vyřízení reklamace Vás budeme informovat e-mailem. Pokud jste spotřebitel, vydáme Vám potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace a pokud je reklamace oprávněná, náleží Vám náhrada účelně nejnižších možných vynaložených nákladů. Tyto náklady jste povinni prokázat, např. účtenkami či potvrzeními o ceně za dopravu. V případě, že došlo k odstranění vady dodáním nového Zboží, je Vaší povinností Nám původní Zboží vrátit, náklady na toto vrácení však hradíme My. Jako podnikatel nemáte nárok na náhradu žádných nákladů spojených s uplatněním reklamace.
  • V případě, že jste podnikateli, je Vaší povinností oznámit a vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, co jste ji mohli zjistit, nejpozději však do tří dnů od převzetí Zboží. K takovému oznámení jste také povinni připojit fotografie Lhůta 30 dní pro vyřízení práv z vadného plnění se zde neuplatní. Reklamaci vyřídíme co nejdříve dle svých možností, nejsme však vázáni pevnou lhůtou
  • V případě, že jste spotřebitel, svá práva z vadného plnění můžete uplatnit do dvou let od převzetí Zboží. Má se za to, že pokud se vada projeví v průběhu jednoho roku od převzetí, Zboží bylo vadné již při převzetí, ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje. Dvouletá lhůta neběží po dobu, po kterou nemůžete věc používat, například v průběhu reklamačního řízení.
  • Před prvním použitím některého Zboží jste povinni prostudovat návod k použití, pokud Vám ho zašleme elektronicky nebo spolu se božím a následně se informacemi z něj řídit. V opačném případě se vystavujete nebezpečí, že svým nesprávným užíváním Zboží poškodíte a nebudete moci vzniklou vadu uplatnit v rámci svého práva plynoucího z odpovědnosti za vadu.
  • V případě nepřevzetí Zboží po vyřízení reklamace se uplatní postup dle odstavce 8 těchto Podmínek obdobně.

 

  1. Podmínky pro zboží s digitálními vlastnostmi
    • Na našem E-shopu nabízíme i Zboží s digitálními vlastnostmi, tedy takové zboží, které obsahuje nějaký digitální obsah nebo službu a bez něj by nemohlo fungovat, například chytré hodinky.
    • Pokud se nedohodneme jinak a ani u popisku Zboží a E-shopu není uvedeno něco jiného, budeme Vám poskytovat aktualizace nezbytné pro funkčnost zboží softwaru zboží s digitálními vlastnostmi tak, jak je bude výrobce vydávat, a to po přiměřenou dobu, kterou můžete rozumně očekávat. Zpravidla se taková aktualizace objeví přímo na displeji nebo obrazovce Zboží a provedete ji sami. Na žádné jiné aktualizace, pokud se nedomluvíme jinak, nemáte nárok.
    • Všechny informace o kompatibilitě, interoperabilitě a dalších důležitých informacích pro zprovoznění Zboží s digitálními vlastnostmi najdete vždy přímo v popisku konkrétního Zboží.
  2. odstoupení od smlouvy
    • K odstoupení od Smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi Námi a Vámi od jeho počátku, může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku, případně v dalších ustanoveních Podmínek, ve kterých je možnost odstoupení výslovně uvedena. Tento článek Podmínek se vztahuje pouze na spotřebitele, tedy osoby kupující Zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti.
    • V případě, že jste spotřebitel, tedy osoba kupující Zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti, máte v souladu s ustanovením §1829 občanského zákoníku právo odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření Smlouvy, resp. pokud se jedná o koupi zboží, pak do čtrnácti dnů od jeho převzetí. V případě, že jsme uzavřeli Smlouvu, jejímž předmětem je několik kusů Zboží nebo dodání několika částí Zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání posledního kusu nebo části Zboží, a v případě, že jsme uzavřeli Smlouvu, na základě které Vám budeme Zboží dodávat pravidelně a opakovaně, začíná běžet dnem dodání první dodávky.
    • Od Smlouvy můžete odstoupit jakýmkoliv prokazatelným způsobem vůči nám (zejména zasláním e-mailu nebo dopisu na Naše adresy). Pro odstoupení můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z Naší strany, který tvoří přílohu č. 2 Podmínek.
    • Ani jako spotřebitel však nemůžete od Smlouvy odstoupit v případech, kdy je předmětem Smlouvy plnění uvedené v § 1837 Občanského zákoníku (např. Zboží vyrobené podle Vašich požadavků nebo přizpůsobené Vašim potřebám či se jedná o Zboží v zapečetěném obalu, které jste z tohoto obalu vyňali a z hygienických důvodů anebo z důvodu ochrany zdraví ho nelze vrátit (např. u některých sluchátek).
    • Lhůta k odstoupení dle čl. 2 Podmínek se považuje za zachovanou, pokud Nám v jejím průběhu odešlete oznámení, že od Smlouvy odstupujete.
    • V případě odstoupení od Smlouvy dle čl. 2 Podmínek jste povinní Nám Zboží zaslat do 14 dnů od odstoupení a nesete náklady spojené s navrácením zboží k Nám. Vy máte naopak nárok na to, abychom Vám vrátili Cenu za dopravu, avšak pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží, který jsme pro dodání Zboží nabízeli. V případě odstoupení z důvodu, že My porušíme uzavřenou Smlouvu, hradíme i náklady spojené s navrácením zboží k Nám, ovšem opět pouze do výše Ceny za dopravu ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání Zboží, který jsme při dodání Zboží nabízeli.
    • V případě odstoupení od Smlouvy Vám bude Cena vrácena do 14 dnů ode dne účinnosti odstoupení na účet, ze kterého byla připsána, případně na účet zvolený odstoupení od Smlouvy. Částka však nebude vrácena dříve, než Zboží obdržíme, nebo Nám prokážete, že došlo k jeho zaslání zpět Nám. Zboží Nám prosím vracejte čisté, pokud možno včetně originálního obalu.
    • V případě odstoupení od Smlouvy dle čl. 2 Podmínek Nám však odpovídáte za snížení hodnoty Zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, abyste se seznámili s povahou, vlastnostmi a funkčností Zboží, tj. způsobem, jakým byste se se Zbožím seznamovali v kamenné prodejně. V případě, že jsme Vám ještě nevrátili Cenu, jsme oprávněni pohledávku z titulu nákladů započíst na Vaši pohledávku na vrácení Ceny.
    • Pokud jsme Vám spolu se zbožím zaslali i nějaké bezplatné plnění – dárek, jste povinni v případě odstoupení od Smlouvy vrátit i toto bezplatné plnění.

 

  1. Řešení sporů se spotřebiteli
    • Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy info@madvell.cz Informaci o vyřízení stížnosti zašleme na Vaši e-mailovou adresu.
    • K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Gorazdova 1969/24, Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu ODR pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít pro zahájení mimosoudního řešení sporů mezi Námi a Vámi, pokud jste spotřebitel, z domácí i přeshraniční kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky online.
    • Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
    • K prodeji Zboží jsme oprávněni na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.
  2. Závěrečná ustanovení
    • Pokud náš vzájemný právní vztah obsahuje mezinárodní prvek (tedy například budeme zasílat zboží mimo území České republiky), bude se vztah vždy řídit právem České republiky. Pokud jste však spotřebitelé, nejsou tímto ujednáním dotčena Vaše práva plynoucí z právních předpisů.
    • Veškerou písemnou korespondenci si s Vámi budeme doručovat elektronickou poštou na e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě, v Uživatelském účtu nebo přes kterou jste nás kontaktovali.
    • Smlouvu je možné měnit pouze na základě naší písemné dohody. My jsme však oprávněni změnit a doplnit tyto Podmínky, tato změna se však nedotkne již uzavřených Smluv, ale pouze Smluv, které budou uzavřeny po účinnosti této změny, nebo Vám na základě Smlouvy máme dodávat Zboží pravidelně a opakovaně. Informace o změně Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu nejméně 14 dní před účinností této změny. Pokud od Vás do 14 dnů od zaslání informace o změně neobdržíme výpověď uzavřené Smlouvy na pravidelné a opakované dodávky Zboží, stávají se nové podmínky součástí naší Smlouvy a uplatní se na další dodávku Zboží následující po účinnosti změny. Výpovědní doba v případě, že výpověď podáte, činí 2 měsíce.
    • V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), neneseme odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, máme My i Vy právo od Smlouvy odstoupit.
    • Neneseme odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do E-shopu nebo v důsledku jeho použití v rozporu s jeho určením.
    • Přílohou Podmínek je vzorový formulář pro reklamaci a vzorový formulář pro odstoupení od Smlouvy.
    • Smlouva včetně Podmínek je archivována v elektronické podobě u Nás, ale není Vám přístupná. Vždy však tyto Podmínky a potvrzení Objednávky se shrnutím Objednávky obdržíte e-mailem a budete tedy mít vždy přístup ke Smlouvě i bez Naší součinnosti. Doporučujeme vždy potvrzení Objednávky a Podmínky uložit.

Tyto Podmínky nabývají účinnosti 1.9.2024

Zde najdete znění našich obchodních podmínek účinných do 31.8.2024 - ODKAZ


Příloha č. 2 - Formulář pro odstoupení od Smlouvy ZDE